Followers

Sunday, December 19, 2010

Politik dan Kerajaan =P


Selamat sore semua.

Ya. cuti kita hampir tamat.

dan blog ini baru saja dicuci sawang dan habuknya yang dah setebal buku Malaysia Kita.

oh ya.

kita akan dapat subjek baru ye kawan-kawan.

Dan subjek yang membuatkan saya begitu terkinja-kinja untuk belajar semula ialah semestinya subjek uncle kesayangan kita. Politik dan Kerajaan. yeah..

Tidak dilupakan. sem depan ini juga akan didera di kelas anatomi dan fisiologi selama 3 atau 4 jam mungkin. aha..aha.. jangan sekali2 merungut kalau kita tidak lagi berjaya ponteng (opss. maksud saya.. MC) dengan begitu ghairah pada semester yang bakal mendatang ini.

Tidak dilupakan... subjek wajib EDU kita untuk sem depan ialah pengurusan bilik darjah ye kawan-kawan sekalian. Mungkin juga Pn.Zuraidah begitu teruja nak mengenali kita. siapa tahu kan? (sila lah berdoa banyak2 supaya kata-kata ini tidak menjadi kenyataan)

Ahaa~ ada lagi berita menarik. Matahari akan kembali bersinar terang (the sun will shine brightly) di kelas kita semester depan. untuk subjek pembangunan lestari. Ya... beliau sudahpun habis berpantang dan sangat teruja untuk kembali menilik muka anda semua puas-puas. dan saya cuma boleh berharap agar hujan akan menyelamatkan kita. tehehehe =P

ye.. result juga akan keluar. dan kalau kalian masih ingat. puan mentor nak tengok result kite meningkat kan?yeehaa..... (sukeee sangat!)

Kita tengok saja. Drama swasta apa pulak bakal berlaku sem depan okeh! mungkin kita kena buat kertas kerja untuk melawat kediaman PM. jadi berlatihlah menaip dari sekarang.

Till then..

wassalam.


8 comments:

Anonymous said...

sgt teruja utk kembali ke ipba...*muntah laju2*

pengembara nu'man said...

excited sngt2....

KITA said...

ya~ gwa paham perasaan korang smua. keh3 =P

Unknown said...

pn zuraidah dh pndh..nek pangkat..jd mgkn pn suguna@pn normadiah@en baskaran@dr boon....hrp2 bkn en baskaran..huhu

KITA said...

ahaaa~ gud news zul! tehehe =P

pengembara nu'man said...

good news.....ha..ha

Anonymous said...

korang x rndu kt aku (nua) ke?

Edah said...

tahun baru, lembaran baru...^_*